Pomembnejši napotki za vračilo artiklov
Ko vračate artikle prodajalcu (Rotoks s.p.) pripravite kopijo računa in nas o tem obvestite na 040 835 935 ali info@rotoks.si.
Artikle lahko vrnete osebno na prevzemnem mestu ali jih pošljete na naslov prodajalca Idrijska cesta 42, 1360 Vrhnika. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Naveden je pri artiklu, na priloženem garancijskem listu.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun.
1. Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 040 835 935 ali nam pišete na info@rotoks.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
2. Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri nas na naslovu Idrijska cesta 42, 1360 Vrhnika ali nas pokličete 040 835 935.
Če prejemnik ob prevzemu pošiljke ugotovi, da se je eden od njenih delov izgubil ali da pošiljka poškodovana, o tem obvesti voznika. Preden podpiše, da je prevzel pošiljko, tudi pokliče vodjo dostavnega logističnega centra, kjer sestavijo komisijski zapisnik (Ex-30). Če prejemniku ne uspe obvestiti vodje LC o tem, da ni prejel celotne pošiljke ali da je bila ta poškodovana, to stori voznik, takoj ko prispe v LC.
Če želi stranka uveljavljati odškodninski zahtevek in se reklamacija pokaže kot upravičena, je dolžna ukreniti vse potrebno, da se zavarujejo dokazi.
Stranka ima pravico uveljavljati odškodninski zahtevek, če tako pokaže preiskava ob reklamaciji. Vse ugotovitve se vpišejo v komisijski zapisnik.
Prejemnik lahko reklamacijo za skrite poškodbe pošiljke, ki jih ugotovil potem, ko je z voznikom že podpisal primopredajni dokument, uveljavlja le v roku in po
določilih ZPPŽP. Višina odškodnine ne more presegati višine vrednosti blaga, določena mora biti po ZPPŽP, poleg tega SŽ-TP ne odgovarja za posredno škodo.